Manuální lymfodrenáž


vás zbaví otoků a pocitu těžkých nohou. Je skvělým pomocníkem při redukčních dietách a v boji proti celulitidě.

Jedná se o jemnou hmatovou techniku, která aktivuje lymfatický systém. Ten totiž nemá vlastní pohybový systém a lymfatická masáž tak funguje jako pumpa, která pomáhá lymfě správně proudit a odplavit všechny škodlivé látky z těla.

Technika vznikla ve zdravotnictví, kde již zlepšila život mnoha ženám po ablaci prsou. Dnes se bez práce lymfoteraupeta neobejdou nejen nemocnice, ale i sportovci či kosmetická pracoviště.

Lymfodrenáž nesmí bolet. Tahy jsou jemné a mají jasně určený směr. Na začátku každé masáže se nejprve ručně otevírají krční uzliny a to i v případě, že následuje přístrojová lymfodrenáž. To mnohé salony opomíjejí, doporučuji proto obracet se vždy na odborníky, kteří jsou řádně vyškoleni a oprávněni manuální lymfodrenáž provádět.

Lymfodrenáže se provádějí zpravidla 2x týdně, pro viditelné zlepšení stavu je nutné absolvovat zpravidla 8-12 sezení.

Po masáži klientky odcházejí s pocitem lehčích nohou, při otocích se lépe nazouvají boty. Velmi dobrou zkušenost mají mé klientky při redukčních dietách, kde při kombinaci zdravého jídelníčku, sportu a pravidelných lymfodrenáží, dosáhly skvělých výsledků.  Zeptejte se mých klientů nebo se přijďte sami přesvědčit o skvělých účincích této techniky.

 

Kdy Vám může lymfodrenáž pomoci:

  • při otocích nohou
  • při redukci váhy
  • v prevenci křečových žil a celulitě
  • při detoxikaci těla
  • na posílení imunity
  • po operačních zákrocích
  • pro zmírnění váčků pod očima
  • po kosmetických operacích
  • při bolestech hlavy
  • v boji proti ekzémům

Naopak v těchto případech se lymfodrenáž neprovádí či je nutný souhlas lékaře:

  • virové či bakteriální onemocnění, např. rýma, chřipka, angína
  • onemocnění štítné žlázy
  • nádorová onemocnění
  • rizikové těhotenství
  • akutní žilní onemocnění
  • onemocnění jater či ledvin
  • nedomykavost srdeční chlopně
  • intoxikace alkoholem či drog

Po masáži je nutné navýšit příjem tekutin a zabránit dehydrataci. Je nutné zdržet se kouření,  alkoholu a zvýšené tělesné námahy.